Стремим се нашият растеж да не променя гореизброените принципи.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ
Партньор, на когото винаги могат да се доверите и разчитате!
Месечно (абонаментно или за определен период) счетоводно обслужване в офиса на клиента или в един от офисите на „Ро Жи Консулт” ЕООД
Контрол върху счетоводния отдел на клиента
Изготвяне на месечни справки за задължения и вземания
Завеждане и обработване на ТРЗ и Личен състав
Издаване на фактури от името на клиента
Регистрация на нови фирми в Агенция по вписванията – Търговски регистър
Регистрация / Дерегистрация на фирми по ДДС
Изготвяне на ДДС декларации и ИНТРАСТАТ декларации
Регистрация / Дерегистрация на фискални устройства
Подготвяне на документи за банков кредит
Консултации (по избор: в офиса на клиента или в офиса на „Ро Жи Консулт” ЕООД)
Изготвяне на междинни отчети (Баланс и ОПР)
Изготвяне на парични потоци
Годишно данъчно и счетоводно приключване
Публикуване на Годишни Финансови Отчети в Агенция по вписванията – Търговски регистър
Изготвяне на данъчни декларации на физически лица
Изготвяне на управленски отчети
Финансово – счетоводни анализи
ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ
Повече свободно време, за да се фокусирате върху бизнеса си
Счетоводни и данъчни „съвети” за вземане на адекватни управленски решения, за създаване на добро кредитно досие, за повишаване на доверието във Вашите контрагенти
Спестени финансови средства от поддържане на множество отдели
Индивидуален подход и разработване на счетоводна политика в съответствие със спецификата на бизнеса
Финансово – счетоводни анализи, фирмено и управленско счетоводство, оптимизация на бизнеса
Спестявате данъчни „проблеми” поради некомпетентно счетоводно обслужване